Official Flemish Killerpilze Streetteam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgescholden vanwege muziek/kledingstijl?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Uitgescholden vanwege muziek/kledingstijl? Empty Uitgescholden vanwege muziek/kledingstijl?

Bericht  Natasja ma nov 10, 2008 11:22 pm

Heee.
'Kheb een vraagje voor jullie allemaal,
Zijn jullie wel eens uitgescholden om jullie muziek/kledingstijl?
Ik wel, en dat is vrij irritant. elke dag krijg ik wel eens "vieze emo" naar mijn hoofd geslingerd. Maar waarom? geen idee.
En punt 1.; Kben geen emo.
Punt 2; emo's zijn niet vies, dus al was ik het wel.

Wie heeft ook last van die idiote scheldende losers? x]
Natasja
Natasja
mini-paddestoel

Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 22-10-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Meerle.

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgescholden vanwege muziek/kledingstijl? Empty Re: Uitgescholden vanwege muziek/kledingstijl?

Bericht  Marjan di nov 11, 2008 9:17 pm

wel, ik word eigenlijk niet uitgescholden voor een bepaalde stijl te hebben ofzo... maar ze hebben ook ooit al wel emo naar me geroepen terwijl ik dat ook totaal niét ben xD ik lach er dan gewoon mee
het enige waaraan ik me erger is eingenlijk dat mensen mijn muzieksmaak soms niet respecteren terwijl ze helemaal niets over bepaalde groepen weten.. en dat vind ik gewoon laag! als je een groep niet kent, kan je er ook geen mening over vormen, en als je de groep of muziekstijl wel kent en die ligt je niet, dan kan je zeggen oké ik vind het niet goed, maar daarom kan iemand anders het wel goed vinden!! ik lach zulke mensen gewoon uit, en verklaar hen: geen leven hebbend ; ) omdat ze zich ook kunnen bezighouden met de dingen die ze niét leuk vinden
ik zou dus zeggen: als je om zoiets uitgescholden wordt ofzo... gewoon eens vriendelijk lachen en eran denken dat ZIJ zielig zijn xD
Marjan
Marjan
Admin

Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 06-10-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Killerpilzeland

http://www.myspace.com/killerpilzebelgium

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgescholden vanwege muziek/kledingstijl? Empty Re: Uitgescholden vanwege muziek/kledingstijl?

Bericht  pieter do nov 13, 2008 11:34 pm

Ik luister zowa alles, en sta altijd open voor nieuwe ideeen, groepen ect
pieter
pieter
paddestoel
paddestoel

Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 12-10-08
Leeftijd : 35
Woonplaats : diepenbeek

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgescholden vanwege muziek/kledingstijl? Empty Re: Uitgescholden vanwege muziek/kledingstijl?

Bericht  katia vr dec 26, 2008 9:58 pm

Pff vaak wordt ik ook wel uitgescholden voor emo, en een vriendin van mij kan daar niet tegen :'). Omdat die mensen gewoon niet eens weten wat emo is, als ze het dan al weten dan weten ze ook dat ik dat totaal niet ben Ö. In de klas zeggen ze ook wel veel over Killerpilze, dat het brol is en "dat ze erover heen moeten komen -__-". Maar die mensen uit mijn klas zijn stom en haten mij en mijn vriendin omdat we "emo's" zijn en zij zijn "fashionista's". Waarom moeten ze het leren respecteren dat ik fan ben van Killerpilze -__-, het maakt hen toch niet uit, ze geven helemaal niet om mij en ik geef niet om hun.
katia
katia
paddestoel
paddestoel

Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 17-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Sint-Niklaas

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgescholden vanwege muziek/kledingstijl? Empty Re: Uitgescholden vanwege muziek/kledingstijl?

Bericht  yanaahh di dec 30, 2008 1:06 am

jaah, gebeurt wel is da mense vn mij denkn da ik emo ben
vooral mense da mij ni kenne
ma da ben ik duss totaal nii x)
kdraag zo kleurtjes enal, achjaa, trek et mij nimeer aan
in begin wel, ma nu :p
blijve lachn! x'D Smile
yanaahh
yanaahh
Groentje

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 10-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Aalst

http://www.nl.netlog.com/yanaahh_

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgescholden vanwege muziek/kledingstijl? Empty Re: Uitgescholden vanwege muziek/kledingstijl?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum