Official Flemish Killerpilze Streetteam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

KP @ Botanique 26/09

+2
IkMijNMezelf
Marjan
6 plaatsers

Ga naar beneden

KP @ Botanique 26/09 Empty KP @ Botanique 26/09

Bericht  Marjan zo okt 12, 2008 6:39 pm

Wie was er bij het concert van KP in de botanique op 26/09?
& wat vonden jullie ervan?
Ik was er in ieder geval en het was voor mij het beste concert dat ik van hen al gezien heb!
gelukkig komen ze volgend jaar zeker weer terug ;-)
Marjan
Marjan
Admin

Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 06-10-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Killerpilzeland

http://www.myspace.com/killerpilzebelgium

Terug naar boven Ga naar beneden

KP @ Botanique 26/09 Empty Re: KP @ Botanique 26/09

Bericht  IkMijNMezelf ma okt 13, 2008 2:41 pm

ik vond het super... ookal zag ik bijna nix :/ ik zal hieronder een verslag zetten ^^

verslag:
Het was geweldig !!!Op begin gingen we oversteken toen we net aankwamen, en ik zag een bus... ik zo van "is dat niet de tourbus?" Nele zo van"heeft het een duitse nummerplaat?" ik zo van "Ja" en wij beginnen hellemaal te hypperen en te gillen en zo en nu bedenk ik me opeens van... Die zaten in die tourbus... Nog meer schande gemaakt dus xD ghahahxD
ik heb ze van 1 meter afstand gezien xD was eigenlijk wel grappig xD want ik en een vriendin nele, zij (nele dus xD) was aan het zingen en ik zag opeens een bekende zonnebril en ik slaak een gilletje en nele zo van huh wat is er? en ik begin te wijzen (xD) en nele zo heel snel het liedje (richtig scheisse xD) afzette, en Jo, Fabi en Mäx waren me aan het uitlachen xD En ik had zo op mijn gezicht geschreven (ok dood me niet mensen xD) FABI aan de 1e kant en aan de andere kant KISS ME en dan heb ik een door nele een cirkeltje met een pijltje op mijn wang laten tekenen xD
En toen ze naar binnen gingen wouden ik en nele dichterbij gaan staan om een foto te trekken en toen leek het net alsof dat ze onze richting uit kwamen en wij ineens achteruit lopen xD Ik snap het niet xD ik durfde niet op ze af te stappen xD en ik met mijn grote mond altijd xD Nu had ik de kans kon ik mijn tekening afgeven, heb ik dat niet gedaan omdat ik niet durfde xD
Maar tijdens het concert voelde ik mij niet goed en huilde ik, omdat mensen in mijn ribben zaten te duwen, en ik kreeg geen lucht enz...Ik stond op de 2de rij en toen ik mij niet goed voelde hebben de mensen van de securitie mij even naar buiten gebracht. Nele zei dat Jo mij zielig aankeek omdat ik me slecht voelde en naar buiten ging... Zow lief! Toen ik me beter voelde ging ik terug maar de security wow me niet helpen!!! ik was nog harder een het huilen dan ik al deed, maar ze wilden me echt niet helpen. Toen kwam de vader van nele naar mij toe en heeft me geholpen ik zag niet veel maar ik zag wel iets xD En op het einde bij springt hoch ging iedereen zich bukken maar bij mij zag je niet of ik mij bukte of niet zo klein ben ik xD En toen zag ik fabi mijn richting uitkijken en ik spring ineens en ik schreeuw xD en hij doet een hand gebaar naar me van bukke jij! xD En ik schoot in de lach xD En op het einde toen ze handtekeninge waren aan het uitdelen bij de hekken, was ik bijna aan de beurt gingen ze weg :/ och ja ik heb ze wel gezien van dicht bij en ze hebben me uitgelachen xD Dus das toch al goed xD En op het einde benni (de bassist die niet officieel lid is van de band) die heeft mij ook uitgelachen xD Hij kwam zo richting de tourbus met zijn spulle, en ik zei gans hard 'die gast is cool!!' En hij keek mij zo lachend aan dus, ik denk dat hij me verstaan heeft xDik denk het e xD ben heel vaak uitgelachen geweest xD
Ik was voor het concert zo hypper geworden enzo, en met dat gillen wat zullen ze wel niet van ons denken? xD sterker nog wat zullen ze wel niet van mij denke xD
En dan na het concert was er zo 1 die de trappen wou op lopen, en hij struikelde en ik en nele kregen daardoor de slappe lach xD. En daarna kwam hij terug en eiste hij de hele aandacht op en ging hij de trappen af xD. Hij wou laten zien dat hij de trappen kon aflopen zonder te vallen xD. En ik zei nog zo zachtjes VAL! xD heel zachtjes maar hoor xD.
En ik heb nog altijd haat aan die securitie mensjes :/ ze wilden me echt niet helpen :/
Maar voor de rest was het een grappige dag xD


dit was mijn verslag ^^
IkMijNMezelf
IkMijNMezelf
paddestoel
paddestoel

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 13-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : ergens... maar niet nergens....

http://www.killerpilze.de

Terug naar boven Ga naar beneden

KP @ Botanique 26/09 Empty Re: KP @ Botanique 26/09

Bericht  Marjan di okt 14, 2008 3:05 pm

leuk verslag!
Ik denk zelfs dat je tegen mij gesproken hebt xD
want toen ik naar buiten ging na het concert was er toch een meisje dat eerst vooraan stond maar er niet terug vooraan in mocht acheraf.. dus dat zal jij wel geweest zijn Wink
let's hope they come back soon!
Marjan
Marjan
Admin

Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 06-10-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Killerpilzeland

http://www.myspace.com/killerpilzebelgium

Terug naar boven Ga naar beneden

KP @ Botanique 26/09 Empty Re: KP @ Botanique 26/09

Bericht  IkMijNMezelf di okt 14, 2008 5:39 pm

ja ik heb idd met je gesproken Very Happy En ja dat was ik die niet meer vooraan mocht staan :/ volgendjaar ga ik zeker weer hoor! En dan ga ik mij niet late doen! ik ben mss wel klein, maar dat betekent niet dat je me naar achter moet duwen! ^^ maar echt ze moeten iets vinden voor de kleine mensjes :/ een speciaal vak voor kleintjes! ja dat moete ze uitvinde! tongue
IkMijNMezelf
IkMijNMezelf
paddestoel
paddestoel

Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 13-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : ergens... maar niet nergens....

http://www.killerpilze.de

Terug naar boven Ga naar beneden

KP @ Botanique 26/09 Empty Re: KP @ Botanique 26/09

Bericht  yanaahh za okt 18, 2008 2:39 pm

hun concert was echt zààlig! twas een van mijn beste concerten!!
kheb mij Super Hard geamuseerd! en dan na het concert kwame ze handtekeningen geve!
Oh gott, khad nooit gedacht da ik er zou hebbe! en kheb er nu wel, kwas er echt ni goe af xD

kan ni wachte wnr ze trg kome!
KILLERPILZE!! <3
yanaahh
yanaahh
Groentje

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 10-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Aalst

http://www.nl.netlog.com/yanaahh_

Terug naar boven Ga naar beneden

KP @ Botanique 26/09 Empty Re: KP @ Botanique 26/09

Bericht  Marjan za okt 18, 2008 9:20 pm

@ IkMijnZelf: jaah ik vind da ze ook iets moete uitvinde voor kleinere mense xD ben zelf ook nie zo heel groot Razz

@ yanaahh: guuut dat je handtekeningen hebt ^-^
voor mij is het nie zo speciaal meer om er te hebben xD ik heb er echt al teveel... waarschijnlijk gaan we in münchen iets laten signeren voor jullie en dan doen we een kleine wedstrijd op het forum om ze te winnen Wink (jullie hebt dit niet van mijÖ)
Marjan
Marjan
Admin

Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 06-10-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Killerpilzeland

http://www.myspace.com/killerpilzebelgium

Terug naar boven Ga naar beneden

KP @ Botanique 26/09 Empty Re: KP @ Botanique 26/09

Bericht  katia zo okt 19, 2008 12:03 pm

16.00 vertrekken we
17.00 aankomen (ja ik moest nog naar school en dat was echt niet leuk dan heb ik ze niet in het park op het bankje gezien XD!)
17.30 deuren gingen open
laaaaaaannnnnnng wachten
18.30 begon het concert Very Happy Ik moest wel even doen voor ik hoorde dat het stress im nightliner was xD. Zo veel gegil.
Die fransen voor ons waren ook de hele tijd aan het gillen en toen zag je nog niemand. Tijden het concert waren ze zo stil :s. Van drummen heb ik niet zo heel veel gemerkt dat was meer voor ons en ik ga niet duwen iedereen verdient zijn plaats Wink. Ik stond niet echt vanvoor maar ik had de indruk dat jo vaak naar onze richting keek xD.
Fabi had zo een gekke hoed op bij für mich geschaffen en die gooide hij vanvoor in het publiek. Op het einde toen iedereen weg was liet mijn vriendin zien dat ze een dopje had gevangen xD kwam van boven dus daar stonden ze dan gwn xD (ze hadden het gwn op ons gemunt pff straks nog een dopje tegen je kop XD). Daarna bij het merchandise kraampje was het nog erger, ik ben redelijk groot en kan me goed verweren maar mijn vriendinnen zijn klein en werden helemaal plat gedrukt Ö. Al bij al zijn we er levend uit geraakt mét een gele tshirt <3. Naast ons stond een vlaams meisje (in die merchandise rij) want ik was aan het discusieren of die medium niet te klein zou zijn, en toen zei zij dat het rekbare stof was. Ze was al van smorgens vroeg en had kp dus in het park gezien, maar ze was helemaal alleen Ö dus heeft ze nog een tijdje bij ons gestaan. Ze zei dat kp eerst nog moest douchen en dat ze pas om 11u handtekeningen uit zouden delen dus mochten we van de ouders niet meer wachten :'(. Om 10u was ik al weer thuis, met goede herrineringen Wink. Volgend jaar ga ik terug én wil ik handtekeningen. Ik heb mijn cadeautje ook niet kunnen afgeven Sad.
Ik vroeg het nog aan de security maar die konden alleen maar frans -___- zelfs geen engels omg! En ze zeiden alleen "attendez", en dus niet om hoe laat ze er waren. Dus geloofden we dat meisje maar en moesten we naar huis T_T.

lalala effe mijn verslag gekopierd xD. Het was echt megasuperduperwobberdopperfantastisch XD
katia
katia
paddestoel
paddestoel

Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 17-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Sint-Niklaas

Terug naar boven Ga naar beneden

KP @ Botanique 26/09 Empty Re: KP @ Botanique 26/09

Bericht  Fruittaartje_KP zo okt 19, 2008 1:10 pm

t concert was gewoon zalig
we moesten eerst wachten maar toen de deuren opengingen begon ik gewoon te flippen
t was zoooo cool
k ging ze eindelijk zien, k wachte daar al heel lang op
na et concert zij k tege mn vriendinnen da we moesten wachten
voor handtekeningen da KP nog zou komen
maar eerst geloofden ze me niet,
toen andere meisjes begonnen te gillen hadden ze et door
k eb gefilmd met mn camera spr dicht bij k zat bijna in hun gezicht
( k stond op de 2de rij)
we hebbe handtekeningen gekrege en heb nadien nog spr lang zitten te flippe
twas zalig
direct toen k thuis kwam eb k de filmkes op youtube gezet
t was zalig !!!! Very Happy

Lo'Ore
Killerpilze !!!
Fruittaartje_KP
Fruittaartje_KP
mini-paddestoel

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 11-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Aalst

Terug naar boven Ga naar beneden

KP @ Botanique 26/09 Empty Re: KP @ Botanique 26/09

Bericht  Natasja wo okt 22, 2008 8:43 pm

Twas echt GREAAT.
Ik ging met een vriendin, Nikki, maar ik mocht dus niet spijbelen Neutral en ik MOEST tot 4 uur naar school.
stonden we in de file.. ik helemaal chagrijnig, en hyperactief.
Om 5 voor half 7 waren we pas in Brussel, en we waren de weg kwijt.
Ik met mijn verneukte frans de weg vragen.
Toen EIN-DE-LIJK bij de Botanique, zag ik de tourbus, Ik weeeer Flippen.
We zijn naar binnen gerend, en we hadden Stress Im Nightliner gemist Ö
Maar we stonden gelijk op een plek waar we alles konden zien. Iedereen gillen; JOJOJO,FABIFABIFABI, En het viel me op dat bijna niemandMÄXMÄXMÄX riep x]
Dus ik en Nikki; MÄÄÄÄÄÄX! toen de anderen minder hard gilden. Ik weetniet zeker, maar volgensmij glimlachte hij naar me.. :] Ik helemaal in de hemel natuurlijk ^^
Alle liedjes meegezongen en gesprongen natuurlijk, en toen we moesten bukken, wou ik eerst nog gaan gillen, maar toen werd ik dus naar beneden getrokken door Nikki xD
Geen handtekeningen, want mijn vader wou weg. (hij had hoofdpijn, zei hij Mad de loser x])
En ik ben nog ongeveer een week mijn stem kwijt geweest xD
Natasja
Natasja
mini-paddestoel

Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 22-10-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Meerle.

Terug naar boven Ga naar beneden

KP @ Botanique 26/09 Empty Re: KP @ Botanique 26/09

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum