Official Flemish Killerpilze Streetteam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

FlemishKillerpilzeStreetteam

5 plaatsers

Ga naar beneden

FlemishKillerpilzeStreetteam Empty FlemishKillerpilzeStreetteam

Bericht  nathalie di okt 07, 2008 10:56 pm

Hier vind je onze filmpjes van het interview dat we met hen hadden in Brussel op 26.09.08 ter gelegenheid van hun eerste concert in Brussel.
Er zullen steeds filmpjes bijgevoegd worden, dus af en toe gaan kijken loont zeker de moeite Wink
Ieder keer als we ze ontmoeten of als er fanacties gehouden worden, zullen de filmpjes op dit Youtubeaccount komen te staan.

https://www.youtube.com/user/FlemishKPStreetteam

Als je vragen hebt over de filmpjes of wat dan ook, kan je van dit topic gebruik maken om erover te praten. Very Happy
nathalie
nathalie
Admin

Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 06-10-08
Leeftijd : 37
Woonplaats : België:P

Terug naar boven Ga naar beneden

FlemishKillerpilzeStreetteam Empty Re: FlemishKillerpilzeStreetteam

Bericht  Marjan di okt 21, 2008 4:41 pm

ik heb hier de vertaling voor het hele interview ( buiten bij het afgeven van de cadeautjes dan )

Streetteam: Dit is de eerste keer dat jullie in België optreden. Waren jullie hier ook al eens privé of is het echt de eerste keer dat jullie hier zijn?

Mäx: Het is de eerste keer dat we hier zijn, bij mij toch in ieder geval. We zijn in ieder geval blij dat we hier eens kunnen spelen. Het is nu de eerste keer, en het was meteen uitverkocht. Dat is echt een goed gevoel. We zijn zeker benieuwd naar wat de Belgen ons vanavond te bieden hebben.
Jo: Ik ben al wel eens een keer door België gereden toen ik met school naar Londen ging. Toen zijn we snel door Brussel gereden… maar voor de rest was ik hier nog niet.

Streetteam: Jullie hebben een tijdje geleden een 5-minuten album op internet gezet. Wat heeft jullie daarvoor geïnspireerd?

Jo: 5-minuten album… tja we wilden eigenlijk gewoon onze creativiteit een keer de vrije loop laten en alles doen wat we wilden.
Fabi: Voor onze fans. Het is een geschenk voor hen.
Jo: Dat konden ze ook gratis downloaden. We dachten dat het wel eens leuk zou zijn om de fans een keer zoiets aan te bieden.
Mäx: Het was in ieder geval heel leuk om op te nemen. We zijn creatief volledig tilt geslagen en hebben alles gedaan waar we zin in hadden.

Streetteam: Oké dan nog een korte vraag over „Joggen mit Peter“. Wie is Peter?

Mäx: Wie is Peter?(lacht)
Fabi: Peter is een fictieve persoon.
Streetteam: Oké dan.
Fabi: (wijst Jo aan) Zijn vierde naam is Peter!

Streetteam: Hebben jullie al aan het nieuwe album gewerkt? Hebben jullie al ideeën?

Jo: We maken op dit moment songs, proberen veel uit en schijven veel. We zullen nog zien wat eruit komt. We nemen in ieder geval genoeg tijd en we hopen dat het album midden 2009 uitgebracht wordt. Maar zoals ik zal zei, we zien nog wel.

Streetteam: Zal het nieuwe album dan ook in België uitgebracht worden? Want de CD’s kan men hier wél krijgen, maar jullie tweede live-DVD is hier niet verkrijgbaar.

Jo: Ooh oké… we hopen het!
Mäx: We hopen dat het hier verkrijbaar zal zijn. We zullen zien wat Universal Belgium ervan zegt.
Jo: Jullie moeten in ieder geval veel reclame voor ons maken, dan krijgen we hier ook een platencontract.
Streetteam: Dat doen we!
Mäx: Dan zal het in ieder geval wel lukken!
Streetteam: We zijn jullie Vlaamse Streetteam.
Jo: Ooh! (lacht)
Mäx: Cool!

De kaartjesronde

Bij dit deel van het interview legden we de jongens enkele kaartjes voor, waarop telkens een foto en een nummer van hen opstond. Ze mochten elk een kaartje uitkiezen en de vraag die erbij hoorde beantwoorden.

Blümchensex: Met wie zou je graag eens een one-night-stand beleven?

Jo: Eeehmm.. een one-night stand…(denkt na)
Fabi: Eva Mendes
Jo: Dat is moeilijk.. er komt niemand in me op… ik zeg dan maar gewoon met…. Nicole Scherzinger van de Pussycat Dolls.
Streetteam: Toch niet Nicole! (geschokt)
Fabi: Toch wel!

Stress im Nightliner: Waarvan krijg je echt stress? Wat werkt het meest op je zenuwen?

Mäx: Euh.. ja natuurlijk nazi’s. Ik wind me er steeds in op en natuurlijk krijg ik daar dan uiteindelijk stress van… ze werken ook het meest op mijn zenuwen.

Wie geil du bist: Hoeveel geef je jezelf op een schaal van 1 tot 10, als je moet zeggen hoe leuk je bent? En welke score zouden de andere bandleden krijgen?
Jo: Zeg niets verkeerd ;-)
Fabi: Eeuuhmm…(denkt na)
Mäx: We rekenen straks wel met je af! (lacht)
Fabi: Ach ja ik zou mezelf toch nog een 8 geven. En Jo… krijgt van mij een 6 en Mäx een 10.
Mäx: Ha dat krijg je terug!

Ich kann auch ohne dich: Zonder wat of welke persoon zou je nooit kunnen leven?

Jo: Zonder mijn vrienden en mijn familie, zeker en vast.

Verrockt: Wat is of was het meest verrockte dat je in je rockstar-leven al beleefd hebt?

Mäx: ik denk dat onze eerste tour het coolste was, omdat het iets nieuws was, en zoveel nieuwe mensen daar waren voor ons. We waren ook in heel veel verschillende steden in heel Duitsland.
Fabi: We hadden daarvoor nog nooit zoiets meegemaakt, dus het was echt wel iets bijzonders voor ons, iets heel ‚verrockt‘.
Mäx: Inderdaad!

Machoman: Gebruik je, of heb je ooit zo’n openingszinnen gebruikt om een meisje te beïndrukken?

Fabi: Nee ik heb nog nooit een meisje versiert en ik zou het ook nooit op die manier doen.
Mäx: Fabi wordt namelijk steeds zelf versiert, hij hoeft zo’n zinnetjes niet eens te gebruiken.
Fabi: Ik zou ze echt niet gebruiken.


Sexyback: Dans je op een party of ben je eerder iemand die liever aan de bar hangt?

Jo: Dat hangt eigenlijk van het alcoholgehalte af.
Mäx: En op de muziek natuurijk, als ze schlagers spelen….
Jo: Ik dans wel heel graag, maar hang ook graag aan de bar. Men moet daar steeds een goed evenwicht tussen zoeken ;-)
Fabi: Hij kan ook wel heel goed dansen!

Liebmichhassmich: Kan je van jezelf en de andere bandleden één goed en één slechte eigenschap zeggen?

Mäx: Ik denk dat ik heel diplomatisch en vriendelijk ben. Goeduitziend, charmant,…(lacht) Streetteam: Eén eigenschap is genoeg ;-)
Mäx: Achzo! (lacht) Een slechte eigenschap van mij is dat is steeds te laat kom. Hoewel dat de laatste tijd toch al wat gebeterd is.
Jo: Ach ja…(kijkt bedenkelijk)
Mäx: Het is toch al minder erg!
Jo: Je was gisteren nog de laatste…
Mäx: Oké nu voor Jo. Een goede eigenschap… hij is charmant, goeduitziend (lacht)
Fabi: 1m98…
Jo: Sixpack…
(Alle lachen)
Mäx: Een goede eigenschap van Jo is in ieder geval dat we samen goed songs kunnen schrijven, creatief zijn en ideeën kunnen uitwisselen. Een slechte eigenschap…Wel, hij legt nogal veel belang aan zijn uiterlijk en heeft dus steeds veel tijd nodig om zich klaar te maken.
Jo: En dan?
Fabi: Nu is het eruit ;-)
Mäx: Hmm nu Fabi…
Fabi : Oh god.
Mäx: Dat is steeds zo moeilijk, ik heb jullie nog zo graag.
Fabi: Zeg het me in mijn gezicht!
Mäx: Een slechte eigenschap is in ieder geval dat Fabi opeens groter is als ik… het gaat zo snel! En een goede eigenschap…wel Fabi is gewoon een multitalent, niet enkel op school, maar ook in al de rest. Ik heb met hem nog het ‘Pro-evolution Soccer’-spel gespeeld.
Fabi: Ja dat moeten we nog eens doen.
Mäx: Maar hij makt me elke keer in! Dat is ook nog een slechte eigenschap ;-)
Fabi: Haha meer slecht als echt!

Der Moment: Als je verliefd bent, hoe weet je dan dat de moment daar is om een ‚move‘ te maken? Of ben je eerder verlegen en laat je het liever aan het meisje over?

Fabi: Ja zoals ik al gezegd heb, heb ik niet zoveel ervaring met meisjes. Ik denk dat ik eerder een verlegen type ben als het om meisjes gaat. Maar ooit smelt ik nog wel eens voor iemand ;-) Ik moet alles zelf nog ervaren.
Jo: Hij laat de meisjes liever naar hem toekomen. Hierbij een uitnodiging aan iedereen! (lacht)

Streetteam: Dus hij krijgt geen tips van jou?
Jo: Nee, hij moet er zelf maar aan werken.
Fabi: Ja hij geeft me soms les… een uurtje liefdesles bij Jo!(grijnst)

Streetteam: Oké jullie zijn nu in Belgien. Kunnen jullie ook iets in het Vlaams zeggen?

Jo: Nee in het Vlaams helemaal niet!
Streetteam: Maar dat is hetzelfde als Nederlands ;-)
Mäx: Nederlands is hetzelfde?
Streetteam: Ja!
Mäx en Jo: ‘Noowken in de koowken!’
Streeteam: Wat?... Aaah! Neuken in de keuken! Maar dat moeten jullie toch eens beter uitspreken. Het is Neuken in de keuken.
Mäx: Neuken in de keuken?
Jo: Hoe gaat het?
Streetteam: Hoal en tet out gi! (wat Limburgs is voor laat je borsten zien)
Jo en Fabi: Hoal en tet out gi?
Streetteam: Ja! Zeer goed!
Jo: Wat wil dat zeggen?
Streetteam: Euuh.. (gelach)
-stilte-
Jo: Spreekt men hier nu Frans of Vlaams?
Streetteam: Beide, maar hier in Brussel meer Frans ;-)


Streetteam: In de laatste aflevering van Killerpilze-tv zegt Jo iets in het Beiers. Kunnen jullie ons misschien iets leren in jullie dialect?

(Killerpilze vindt het duidelijk grappig!)
Jo: Haha ja dat was in het ‚schwäbisch‘. Oké zeg dit maar eens: ‚Schraubte dein holzgrindl ra und verschlag das grintere‘
Streetteam: (poging om het na te zeggen)
Manager: Nu moeten we wel afsluiten jongens.
Jo: Oké bedankt voor het interview!
Streetteam: Dat is zeer graag gedaan!
Marjan
Marjan
Admin

Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 06-10-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Killerpilzeland

http://www.myspace.com/killerpilzebelgium

Terug naar boven Ga naar beneden

FlemishKillerpilzeStreetteam Empty Re: FlemishKillerpilzeStreetteam

Bericht  Natasja zo okt 26, 2008 5:03 pm

Noowken in de koowken x]
Geweldig.
Natasja
Natasja
mini-paddestoel

Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 22-10-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Meerle.

Terug naar boven Ga naar beneden

FlemishKillerpilzeStreetteam Empty Re: FlemishKillerpilzeStreetteam

Bericht  nathalie do dec 25, 2008 11:11 pm

2 NIEUWE VIDEOS ONLINE!!!
nummer 1:
Prettig kerstfeest & gelukkig nieuwjaar

nummer 2:
Fabis Kado's!
nathalie
nathalie
Admin

Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 06-10-08
Leeftijd : 37
Woonplaats : België:P

Terug naar boven Ga naar beneden

FlemishKillerpilzeStreetteam Empty Re: FlemishKillerpilzeStreetteam

Bericht  yanaahh di dec 30, 2008 12:59 am

al de filmpjes zijn egt fantastisch
kheb mij egt al zot zittn lachn eh x)
yanaahh
yanaahh
Groentje

Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 10-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Aalst

http://www.nl.netlog.com/yanaahh_

Terug naar boven Ga naar beneden

FlemishKillerpilzeStreetteam Empty Re: FlemishKillerpilzeStreetteam

Bericht  £!€$* vr jan 02, 2009 5:20 pm

Die kaartjsronde is eig wel vree cool =P
kzou dr nooit op gekomn zyn

mja, kzou dan ook nooit me hun moetn prate =)
£!€$*
£!€$*
Groentje

Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 11-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Aalst

http://nl.netlog.com/Yr_Personal_Stalker

Terug naar boven Ga naar beneden

FlemishKillerpilzeStreetteam Empty Re: FlemishKillerpilzeStreetteam

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum