Official Flemish Killerpilze Streetteam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fanclubinterview

5 plaatsers

Ga naar beneden

Fanclubinterview Empty Fanclubinterview

Bericht  Marjan vr jan 30, 2009 10:20 pm

Hallo allemaal! Smile

Zoals jullie al konden denken bij het lezen van het onderwerp, is het weer tijd voor een nieuw fanclubinterview. Nu het wat rustiger geworden is rond de band, leek het ons leuk om nog eens iets van hen te horen.

Om de ingelasste pauze te overbruggen zullen er voor de periode van februari en maart twee nieuwe interviews afgelegd worden.
Dit keer zal het er allezins iets anders gaan uitzien. In plaats van een interview met de band wordt er één alleen met Fabi en één alleen met Mäx afgelegd.

Omdat we vinden dat het ook deze keer goed zou zijn jullie de mogelijkheid te geven JULLIE persoonlijke vragen te stellen, starten we weer met een : Jullie vragen aan Fabi/Mäx-actie!
Er zullen er zeker een paar onder jullie zijn die nog graag iets over hen willen weten en wie kan jou vragen beter beantwoorden dan de jongens zelf!?

Fabi zal jullie vragen beantwoorden in februari en Mäx in maart!

Deze oproep is eerst bedoeld voor diegene die vragen hebben aan FABI. Vanaf dat interview gevoerd is, starten we een nieuwe oproep waar jullie dan je vragen aan MÄX kunnen stellen. Smile

Jullie kunnen je vragen direct HIER als comment posten (op de fanclubsite dus www.killerpilzefans.de) of je stuurt ze per e-mail met het

Onderwerp: Jullie vragen aan Fabi

naar: killerpilzefanclub@live.be

Je kan tot Maandag 9 februari 2009 je vragen sturen. Daarna worden er geen vragen meer aanvaard.

Uit alle ingezonden vragen, zullen de beste uitgekozen worden om door Fabi persoonlijk te worden beantwoord!! Smile

Dus laat de inspiratie komen en doorzenden die vragen! Go!
Marjan
Marjan
Admin

Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 06-10-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Killerpilzeland

http://www.myspace.com/killerpilzebelgium

Terug naar boven Ga naar beneden

Fanclubinterview Empty Re: Fanclubinterview

Bericht  Natasja zo feb 08, 2009 10:43 pm

Ik post hier myn vragen ofzo, want anders moet ik hotmail gaan opstarten, en daar heb ik geen zin in.
vragen aan fabi;

-Hou je van tekenen? zoja, wat teken je meestal?
-Heb je veel ruzie met Jo of Mäx? en met wie het meest?
-Ben je al vaak verliefd geweest?
-schrijf je wel eens gedichten of verhalen ofzo?
-Vind je al die aandacht van meisjes leuk, of eerder irritant?

ikweetniks ;o
Natasja
Natasja
mini-paddestoel

Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 22-10-08
Leeftijd : 28
Woonplaats : Meerle.

Terug naar boven Ga naar beneden

Fanclubinterview Empty Re: Fanclubinterview

Bericht  katia zo feb 08, 2009 11:17 pm

Fabi is ies 2 jaar lang verliefd geweest op een meisje :') zei hij in een interview.
katia
katia
paddestoel
paddestoel

Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 17-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Sint-Niklaas

Terug naar boven Ga naar beneden

Fanclubinterview Empty Re: Fanclubinterview

Bericht  Fruittaartje_KP di maa 03, 2009 10:57 pm

Wanneer moogt ge vrage stelle aan Mäx?

ps: weet er iemand iet over de fotoshoot da ze ebbe gehad,
waar da die foto's staan fzo

merci Very Happy
Fruittaartje_KP
Fruittaartje_KP
mini-paddestoel

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 11-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Aalst

Terug naar boven Ga naar beneden

Fanclubinterview Empty Re: Fanclubinterview

Bericht  Marjan wo maa 04, 2009 3:10 pm

Zoals jullie dus allemaal weten en zoals er net nog gezegd is: er was nog een interview met Mäx gepland.

Februari is voorbij, en het interview met Fabi zal dan ook in de volgende 3 dagen online komen, maar dan opgesplitst in 3 delen van elk 10 vragen. Van het eerste deel komt de vertaling straks online. Je kan de Duitse versie ook lezen als je aangemeld bent bij de fanclub (www.killerpilzefans.de) ... dan klik je gewoon bij 'memberbereich'. Waarschijnlijk zetten we de Nederlandse versie ook bij op deze website, maar we hebben heel de sectie 'ledenbereik' nog niet vertaald, dus het kan zijn dat er nog ergens dingen int Duits staan:p

DUS: vanaf vandaag kan je ook jouw vragen voor Mäx stellen!!
Hiervoor moet je net zoals bij Fabi, gewoon een mail sturen naar killerpilzefanclub@live.be
met als onderwerp: Vragen aan Mäx
De deadline ligt op: vrijdag 13 maart 2009

De 30 beste vragen van ALLE inzendingen (dus uit alle landen die meedoen) worden dan aan Mäx gesteld (:


Ik zou zeggen: shoot it!! Wink
Marjan
Marjan
Admin

Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 06-10-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Killerpilzeland

http://www.myspace.com/killerpilzebelgium

Terug naar boven Ga naar beneden

Fanclubinterview Empty Re: Fanclubinterview

Bericht  Marjan vr maa 06, 2009 4:04 pm

Hier is de vertaling van deel 1 van het interview met Fabi:

HEB JE AL EENS IETS HEEL GÊNANTS MEEGEMAAKT OP HET PODIUM, WAARAAN JE JE NU NOG KAN HERINNEREN??
Fabi: Ja ik ging een keer van het podium af, om m’n trompet weer weg te leggen. Toen ben ik gestruikeld en m’n trompet vloog bijna uit mijn handen….:-) Maar eigenlijk is op het podium niets gênant voor me.

WELKE KILLERPILZE-SONG IS LIVE JOUW FAVORIET EN WAAROM?
Fabi: Moeilijk te zeggen. Ik denk „Springt hoch“, omdat het liedje live gewoon ongelofelijk hard rockt!!! De fans geven alles en er wordt gesprongen, gedanst, geschreeuwd, gezongen…. I like that!

JE BENT DE EERSTE, DIE BIJ DE CONCERTEN HET PODIUM OPGAAT. WAT IS DAT VOOR EEN GEVOEL, OM VOOR DIE BRUISENDE MASSA TE SPELEN?
Fabi: Heel speciaal :-) Het gevoel is gewoonweg fantastisch!! Om voor het eerst de fans te zien, en te weten dat het nu begint, is waanzinnig vet!! Pure adrenaline en 100% ZIN om live te spelen!

HOE IS HET VOOR JOU OM DA JONGSTE VAN DE BAND TE ZIJN? WELKE VOOR- EN NADELEN HEEFT DEZE POSITIE VOOR JOU?
Fabi: Het voordeel is, dat wanneer de andere weggaan en ik toch gewoon te moe ben, niet meteen de saaie ben, maar eerder de verstandige jongen, die gewoon in bed gaat wanneer hij moe is ;-) Het nadeel is, dat ik niet mee mocht gaan, toen ik nog zo jong was. Maar intussen ben ik al 16, en dat betekent dat ik nu ook mee mag gaan feesten…

WAT GEBEURT ER MET ALLE FANGESCHENKEN DIE JE KRIJGT? HOU JE ZE BIJ, DEEL JE ZE UIT, OF SMIJT JE ZE WEG?
Fabi: De brieven worden allemaal bewaart! Jullie doen er altijd zoveel moeite voor, en dat weten we te waarderen. En als iemand een handtekeningenwens heeft en een gefrankeerde enveloppe mee opstuurt, krijgt hij/zij zeker en vast ook één. Met knuffelbeertjes is dat moeilijker. Tot nu toe leggen we die allemaal in onze oefenruimte, maar ooit zal die plaats ook volgeraken ;-) Dan moeten we nog zien wat we ermee zullen doen. Misschien schenken we een paar beertjes aan de kleuterschool ofzo.

BEANTWOORD JE DE FANPOST DIE NAAR JE PRIVÉ-ADRES GESTUURD WORDT?
Fabi: Zoals gezegd, jullie krijgen bij een handtekeningenwens zeker een kaartje terug, als je er een gefrankeerde enveloppe bijsteekt. Toch kan ik geen brieven beantwoorden, waarin jullie me vragen hoe het met me gaat en wat ik zoal aan het doen ben. Ik doe namelijk vrij veel. Om dat allemaal te vertellen, tja daarvoor het ik jammer genoeg geen tijd ;-)

JULLIE ZIJN VOOR DE MOMENT VEEL THUIS. HOE ZIET JE VERLOOP VAN DE DAG ER DAN UIT?
Fabi: De school eist al een deel van onze tijd op. Ik doe ook veel met vrienden, ontspan me, lees, maak muziek op de computer, doe sport,…

ER ZIJN FANS, DIE WERKELIJK OVERAL ZIJN EN JULLIE OOK MEERMAALS THUIS BEZOEKEN. WERKT DAT NIET OP JULLIE ZENUWEN DAT JE ZELFS THUIS GEEN RUST HEBT?
Fabi: Als de fans respectvol zijn tegenover ons en onze familie, en blij zijn om ons te zien, dan niet. Maar er zijn ook soms fans, die proberen zoveel mogelijk van onze privésfeer te weten te komen, door alle vensters te kijken enz. … Dat kan niet door de beugel.

VERZAMEL JE DE ARTIKELS UIT TIJDSCHRIFEN EN POSTERS OVER/VAN JULLIE?
Fabi: Ja,als ik een artikel zie, dan knip ik het allemaal uit. Ik heb thuis een grote doos waarin ik alles bewaar. Zo kan ik altijd alles bekijken wanneer ik maar wil :-)

ZOU JE JE KUNNEN VOORSTELLEN, EEN RELATIE MET EEN FAN TE BEGINNEN?
Fabi: Uitsluiten kan men niets. Het kan natuurlijk zijn, dat men zijn droomvrouw op een concert tegenkomt ofzo. Natuurlijk is dat een ander soort situatie, daarbij hangt het er vanaf hoe je in contact komt…
Marjan
Marjan
Admin

Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 06-10-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Killerpilzeland

http://www.myspace.com/killerpilzebelgium

Terug naar boven Ga naar beneden

Fanclubinterview Empty Re: Fanclubinterview

Bericht  Fruittaartje_KP zo maa 08, 2009 10:30 pm

spr zalig
fabi !!
Very Happy
Fruittaartje_KP
Fruittaartje_KP
mini-paddestoel

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 11-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Aalst

Terug naar boven Ga naar beneden

Fanclubinterview Empty Re: Fanclubinterview

Bericht  Marjan ma maa 09, 2009 1:46 am

ja de 2 volgende dele zoude nog moete komen ... maar ik heb de duitse versie nog altijd nie doorgestuurd gekrege -.-' ik denk da maandag het 2de deel komt (:
in ieder geval niet vergeten vragen voor mäx door te mailen Wink
Marjan
Marjan
Admin

Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 06-10-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Killerpilzeland

http://www.myspace.com/killerpilzebelgium

Terug naar boven Ga naar beneden

Fanclubinterview Empty Re: Fanclubinterview

Bericht  Fruittaartje_KP ma maa 16, 2009 11:47 pm

ben da dus wel vergete
had ze allemaal opgeschreve
en kon 12 en 13 maart ni op de computer
HATELIJK zo stom van mij
jammer
Rolling Eyes
Fruittaartje_KP
Fruittaartje_KP
mini-paddestoel

Aantal berichten : 35
Registratiedatum : 11-10-08
Leeftijd : 30
Woonplaats : Aalst

Terug naar boven Ga naar beneden

Fanclubinterview Empty Re: Fanclubinterview

Bericht  Marjan ma maa 23, 2009 4:03 pm

oow das wel jammer dan!
ik ga mij deze week PROBEREN bezig te houden met de vertaling van de andere 2 delen van het interview met Fabi (had de laatste week nogal weinig tijd) en dan zouden hopelijk binnekort de vragen met Mäx ook bekendgemaakt moeten worden, hoop ik Razz want ik heb geen idee wanneer het interview juist gehouden wordt
Marjan
Marjan
Admin

Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 06-10-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Killerpilzeland

http://www.myspace.com/killerpilzebelgium

Terug naar boven Ga naar beneden

Fanclubinterview Empty Re: Fanclubinterview

Bericht  nathalie wo maa 25, 2009 6:46 pm

Zo dan hier eindelijk het tweede deel vertaald Smile het derde deel komt denkik zo ook nog. Marjan zal dat posten Smile

Hoewel het nu vakantie is in Bayern, toch deze vraag - Hoe gaat het op school bij jou, ben je nog steeds een zo goede leerling als de voorbije jaren?
Fabi: Ja, op school gaat alles prima en ik heb een geweldig tussenrapport gekregen ( de beste van de klas...jipi..)! Maar ik merk toch dat het vierde middelbaar moeilijker is, vooral door het G8 in Bayern, omdat we ook leerstof krijgen die normaalgezien pas twee klassen hoger worden gegeven.

Hoe gaan je medeleerlingen ermee om, dat je de drummer van de band 'Killerpilze' bent? Moet je dikwijls domme spreuken aanhoren of handtekeningen uitdelen?
Fabi: Vooral aan het begin van een nieuw schooljaar is de vraag naar handtekeningen groot. Maar omdat we naar een kleine school gaan, kennen ze ons daar en wij kennen hen, en is het er niet zo'n hype. Natuurlijk zijn er ook jaloerse mensen, die op weg naar school naar me schelden enzo, maar dat is een minderheid.

Wat vind jij van carnaval? Sta je er positief of negatief tegenover en verkleed je je dan ook?
Fabi: Eigenlijk haat ik carnaval, maar ik vind het wel helemaal te gek me te verkleden en telkens iets nieuws te bedenken. Dit jaar vond ik het zelfs iets of wat leuk, omdat we altijd samen waren met onze coole bende. Maar ik ben nu ook wel blij dat het voorbij is!

Hoe ga jij om met de geruchten over jou? Belast jou zoiets soms?
Fabi: Nee, ik vind het grappig wat de kranten soms voor geweldige dingen bedenken, daar moet ik vaak om lachen. Zoiets kan je gewoon niet serieus nemen. Wat mij wel ergert zijn mensen, die mee van onze bekendheid willen profiteren en zich als ons voordoen op internetsites. Alsjeblieft laat niemand jullie voor de gek houden! We hebben het al zo vaak gezegd, maar we zijn NERGENS behalve op MySpace en op het Killerpilzeforum aangemeld.

Jo is vaak op internet bezig - waarom ben jij niet op MySpace en co. aangemeld?
Fabi: Als ik eerlijk ben, is me dat teveel stress. Ik ben graag in contact met fans en ben over het algemeen nogal op contact gesteld, maar ik hou er niet zo van dat over het internet te doen. Ik ben blij dat ik daar nooit mee begonnen ben. Ondertussen zie je gewoon het bos door de bomen niet meer, door alle sites die er tegenwoordig bestaan. Er bestaan sowieso al genoeg fakes van mij, dan moeten jullie daar maar genoegen mee nemen.. ;-)

Er zijn veel mensen die zich als jou uitgeven op internet en de fans voor de gek houden - word je dan kwaad om zoiets? Welke raad heb je voor de fans die zich door zo'n mensen laten beetnemen?
Fabi: Tja, die mensen kunnen waarschijnlijk niets anders dan profielen te kopiëren en dan te profiteren van de roem van andere. Alsjeblieft laat je NIET door deze mensen in de maling nemen... Zoals al zo vaak gezegd, zijn we ALLEEN op MySpace en op het Killerpilzeforum aangemeld. Zo is het en zal het ook altijd blijven. Alleen daar kunnen jullie nar ons schrijven en ons bereiken, al het andere is onzin!

Bestel je je kledij via internet of ga je zelf uit shoppen? En zo ja, waar?
Fabi: Het gebeurt wel eens dat ik kledij via internet bestel, maar het liefst ga ik toch naar de winkels, probeer de kledij aan en koop ze dan pas. Op het internet weet je ook nooit of het dan ook wel echt past. Ik heb wel geen lievelingswinkel, gewoon rondkijke en dan vind je met een beetje geduld altijd wle iets :-)

Hoe sta je zelf tegenover piercings/tattoos? Kan je het je voorstellen ooit zelf een van deze beide te hebben?
Fabi: Ja, dat kan ik me voorstellen. Als ik 18 ben, laat ik misschien wel een tattoo zetten. De tattoo moet dan wel een betekenis voor mij hebben. Ik kan me bijvoorbeeld wel iets voorstellen, dat met Killerpilze of met muziek in het algemeen te maken heeft. Piercings vind ik niet zo geweldig.

Naar welk land zou je graag eens op reis gaan en waarom?
Fabi: Ik zou graag eens naar een eiland reizen, waar ik me dan ook helemaal kan ontspannen ( dat betekent: helderblauwe zee, hangmat tussen twee palmbomen...) En ook eens naar Amerika, gewoon om te zien hoe de mensen daar zijn.
nathalie
nathalie
Admin

Aantal berichten : 63
Registratiedatum : 06-10-08
Leeftijd : 37
Woonplaats : België:P

Terug naar boven Ga naar beneden

Fanclubinterview Empty Re: Fanclubinterview

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum