Official Flemish Killerpilze Streetteam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is een streetteam + hoe schrijf ik me in?

Ga naar beneden

Wat is een streetteam + hoe schrijf ik me in? Empty Wat is een streetteam + hoe schrijf ik me in?

Bericht  Marjan di okt 07, 2008 5:42 pm

Wat doen we?

Aan al diegenen die nog niet weten wat een streetteam is, zal ik eerst even kort uitleggen wat onze bedoelingen zijn.
Een streetteam houdt zich bezig met het promoten van een band. We willen er dus voor zorgen dat Killerpilze bekender wordt in België. Dit doen we aan de hand van zelf reclame maken en dus rond te gaan in Vlaamse steden. Net zoals bijvoorbeeld het streetteam in Frankrijk reclame zou gaan maken op straat voor hen. Het zou hierbij natuurlijk leuk zijn moesten er enkelen onder jullie zich aangesproken voelen om mee te komen doen met ons. We spreken steeds een datum en een plaats af als we nog eens reclame willen gaan maken. Omdat we een Vlaams streetteam zijn, zal dit dus enkel in Vlaamse steden zijn (of Brussel). Aan de leden die willen meedoen sturen we telkens een newsletter met alle informatie over die dag, wat er zal gebeuren en wat je moet/mag meenemen. We zorgen er steeds voor dat er reclamemateriaal is dat we zelf meenemen en wat jullie zelf kunnen afdrukken. De informatie komt ook op het forum zelf en op de myspace, zodat we zeker zijn dat iedereen de informatie kan nalezen. Natuurlijk zullen we voor de moment niet zoveel acties ondernemen, maar wanneer het nieuwe album eraan komt gaan deze er waarschijnlijk regelmatiger zijn!

Jullie kunnen het streetteam steeds bereiken/foto's bekijken/aankondigingen vernemen op: www.myspace.com/killerpilzebelgium


Hoe schrijf ik me in?

Iedereen die op de hoogte gehouden wilt worden over het streetteam (je bent niet verplicht om elke keer mee te doen, maar we hopen wel dat jullie er soms eens bij kunnen zijn), kan zich heel eenvoudig inschrijven door een pm te sturen naar mij of één van de andere beheerders ( dus verzenden naar: Marjan of nathalie of Jolenee.x ) of je kan een mailtje sturen naar lieb.mich.hass.mich@hotmail.com, moest het niet lukken via het forum Wink

Hierin moet staan:

Voornaam
Achternaam
Leeftijd
Woonplaats
Marjan
Marjan
Admin

Aantal berichten : 186
Registratiedatum : 06-10-08
Leeftijd : 33
Woonplaats : Killerpilzeland

http://www.myspace.com/killerpilzebelgium

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum